Herroepingsrecht

Ons retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen wij helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Bovendien moet het in de originele verpakking zitten.

Sommige soorten goederen zijn uitgesloten van retournering.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

  • Cadeaubonnen, lichaamsverzorgingsproducten en gepersonaliseerde artikelen.

Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een kassabon of een aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet rechtstreeks terug naar de fabrikant als het gaat om:

  • Artikelen die niet in originele staat verkeren, beschadigd zijn of onderdelen missen die niet door onze fout zijn ontstaan.
  • Elk artikel dat wordt geretourneerd na 14 dagen na levering.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij informeren u ook over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

In geval van goedkeuring wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaalde termijn automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt. Neem daarna contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal hebt gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@petmotion.nl.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen artikelen tegen de reguliere prijs kunnen worden geretourneerd.

Omruiling (indien van toepassing)

Wij ruilen alleen artikelen om die defect of beschadigd zijn. Als u een artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail naar contact@petmotion.nl en stuur het artikel naar het volgende adres:

Cadeaus

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en direct naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel bij ons is aangekomen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft verzonden om deze later aan u te geven, sturen wij een terugbetaling naar de schenker en zal deze op de hoogte worden gesteld van uw retourzending.

Retourverzendkosten

De kosten voor het terugzenden van uw artikel zijn voor uw eigen rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van het bedrag van de terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat het omgeruilde product u bereikt variëren.

Als u een artikel van meer dan 75 € verzendt, raden wij aan om gebruik te maken van een traceerbare verzenddienst of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.